3 Mayıs 2012 Perşembe


 istasyona gidip bir bilet alabilir, sonra trene atlayıp,bambaşka bir yere gidebilirdim,içinden geçtiğim tüm o şehirleri rayların gıcırtısı eşliğinde izleyebilirdim bir yerden bir ev tutup önyrgılı bir toplum ve bize biçilmiş rollerin uzağında, yeni bir hayata başlayabilirdlm. Belkide şansım yaver gidi yeni insanlarla tanışabilirdim, konuşacak yeni insanlarla, tatmin edici bir maaş alıp, üstüme başıma pahalı kıyafetler çekebilirdim, belkide orada bir kızla tanışırdım, birbirimizi sevebileceğimiz bir kızla birlikte bolca zaman geçirirdik sadece ikimiz
geç vakte kadar yatakdan çıkmadan geri kalan herşeyi unutarak anladığımız dilden konuşabilirdik belkide kavga eder sonrada çözerdik konuşu anlaşıp yolumuza devam ederdik, deniz kenarına arabamızla gider cocuklarımız olurdu onlara bir yuva ve baba sıcaklığı sağlardım
muhtemelen gecenin bir yarısı uyanıp seçimlerimi ve aşkımı sorgulardım, kör karanlıkta biraz yürür, geçen arabalara bakar yapayanlızhalimle soğuğu iliklerime kadar sonra, yatağa döner, ona sarılır hem kendimden hemde karanlıktan tiksinirdim. Sonra sisin ardından birşey görürdüm, geldiğim yeri, memleketimi,belki hayatımı orada sonlandıracağım, belkide benim seçimim budurbelki hiçbiryere gitmeyeceğim, burada kalacağım işte benim seçimim budur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder